Opkoop bedrijfsinventaris, ook bij faillissement

# Wat kunnen we voor jou betekenen?

Opkoop van kantoormeubelen, bedrijfsinventaris en voorraad

De beste prijs

We inventariseren je bedrijfsinventaris zoals stellingen of kantoormeubelen, adviseren en bieden je de beste prijs. We kopen op voor een zo hoog mogelijke waarde.

Ruimte kost geld

De vrijgekomen ruimte zet je weer in voor iets anders. Dat bespaart duizenden euro’s per jaar voor onnodige opslag.

Bij faillissement

Te maken met een faillissement? We genereren een hoge restwaarde uit de boedel en inventaris, en nemen het werk uit handen.

Duurzaam

We werken zoveel mogelijk duurzaam. En daarvan ontvang je een bewijs, zodat je goed circulair bezig bent.

Snel en vakkundig

Onze specialisten gaan snel en vakkundig aan de slag. Service en kwaliteit staan daarbij natuurlijk voorop.

Vrijblijvend

We kopen op aan de hand van jouw wensen. En daarvoor ontvang je vooraf een vrijblijvende offerte of aanbieding.

Belangrijke aandachtspunten

Om het rendabel te kunnen houden, en interessant voor zowel jou als ons, hebben we een paar voorwaarden.

  • We kopen alleen op bij grotere aantallen, en van bekende merken. aantallen kun je denken aan bijvoorbeeld 20 of meer dezelfde stoelen, 100 kasten. enkele stuks kunnen we met alle bijkomende kosten niet laten renderen.
  • We zijn uitsluitend op zoek naar bekende, of iets minder bekende, A merken. Bijvoorbeeld meubilair van het merk Vitra, Ahrend, Gispen, Aspa / Samas, HAG, Haworth, Herman Miller, BMA, Steelcase, etc. etc. Bij twijfel kun je altijd even een mailtje sturen!
  • We kopen inventaris hoofdzakelijk op van kantoren en magazijnen. Winkels behoren niet tot onze doelgroep.

Inventaris opkopen

Laat de inventaris opkopen, bijvoorbeeld bij een faillissement of als dit eigenlijk vooral in de weg staat. Wij kennen de waarde van ruimte, dus helpen je graag op de kosten te besparen. Bovendien bieden we je een eerlijke prijs voor de inventaris, de voorraad of de kantoormeubelen die er staan. Wij hebben de contacten om het weer te hergebruiken of recyclen, zodat het een mooi tweede leven kan krijgen.

Opkopen uit faillissement

We doen onder andere opkopingen uit faillissementen. Dat betekent dat we de boedel op waarde schatten, waarna we daar een eerlijke prijs voor bieden. Daarbij nemen we je zoveel mogelijk werk uit handen. Je hebt er zelf geen omkijken naar, als wij vanuit het faillissement opkopen.

Je weet op die manier zeker dat het goed geregeld wordt, mét een duurzame focus. En daar krijg je van ons een bewijs van. Zo kun je zowel binnen de organisatie als extern laten zien dat je bijdraagt aan een circulaire economie. En zoek je gewoon de opkoper van de inventaris die je de hoogste waarde biedt? Ook in dat geval komen we vaak als beste uit de bus.

Opkoop inventaris bij faillissement

We verzorgen de opkoop van inventaris bij een faillissement. En gaat het je gewoon om de ruimte, waar nu spullen staan die je eigenlijk niet meer nodig hebt? We zijn de opkoper van de inventaris die je zoekt.

Wij hebben de ervaring met opkopen, zodat we je daar vlot en vakkundig mee van dienst kunnen zijn. We schatten de boedel of de meubels op waarde, waarna we meteen kunnen starten met ophalen. Je ontvangt de waarde die we ervoor bieden, zonder dat je er zelf verder nog mee aan de slag moet.

Zoek je een specialist in facilitair ontzorgen of heb je vragen over onze diensten? Bel ons op telefoonnummer +31 (0) 6 22 333 121, stuur ons een e-mail naar mail@vdmfacilitair.nl of gebruik het online contactformulier. Dan nemen we snel contact met je op!

# Laat ons je overtuigen
Neem geheel vrijblijvend contact op!

Bel ons op +31 6 22 333 121 of stuur een email naar mail@vdmfacilitair.nl

Contacteer ons

We hebben reeds vele projecten gedraaid, altijd naar tevredenheid!